Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2017. október 6., péntek

Spermahajderek!

Na mi van a markomban? Na mi?
Egy nagy fa..t! Nem az! ... Görcs!

Én igazából nem értem a felháborodást ezen az "Orbán geci" felvetésen.
Miért? Nem az? ... Megnyugtatok mindenkit, az!
Sőt!
Sőt a tényközlő is az! Vagy van tán valaki aki azt hiszi, hogy Simicska kisebb geci?
Dehogy, dehogy!
A spermahajderek versenyében Orbán nyert! Mindig csak egy nyerhet, egy érhet célba. Neki sikerült. Kár ezen megsértődni, és kár azt hinni, hogy mert megvan a nyertes akkor a többi versenyző már ne is geci. De az!
Továbbmegyek!
Én is az vagyok! Csak én másoknak másért! Mert ezek mellett labdába sem rúghatok!
Szóval, hajrá  Magyarország, hajrá ....!

(Majd egyszer elárulom mi van a képen. Majd. Egyszer. S nem ezen a blogon.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése