Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2017. július 14., péntek

Valamit valamiért?

2017.07.13. Deseda I. sz kikötő
Itt tart jelenleg a jégkárt elszenvedett kikötő "felújítása".A kép azt hiszem magáért beszél!
De kinek nem elég megnézheti a többit is a "Horgász" címet viselő albumomban.
Írtam én már erről a másik blogomban
(MJ -Vándor) még márciusban a jégkár után
"Csuklik a stég" címmel, majd rá bő hónappal a "Türelmetlen lennék?" címmel.

Azóta annyi történt, hogy elteltek a hónapok, ha csak márciustól számolom is négy, ezek az eltelt hónapok nagy szeleket. viharokat hoztak. Tovább rongálták az ingatag szerkezetet.
Igen! A stég összecsuklott!
Mostanra már több helyen is a vízig rogyott, szétszakadt, felszakadt!
Igen, most már türelmetlen volnék!
Mert ha márciusban veszélyes volt, akkor most mi?
Én eddig vártam türelemmel, mert a sporttársak minden hónapban tájékoztattak, voltak az illetékesnél, érdeklődtek s a válasz az, a hónap végén nekiállnak a helyreállításnak!
Április, május, június, július ...! Melyik hónap végén?
Mindenesetre most már, épp a mai napon, én is megkérdeztem a hivatalos helyről Kaposvár Megyei Jogú Város Városgondnokság Intézményvezetőt, elektronikus levélben és segítségképp megküldtem neki a fotókat is, ha netán a viharok után még nem szemléztek s akkor ugye nincs előtte a való világ.
Apropó! Való világ!
Én abban a tudatban éltem, élek, hogy a pénzemért valamit! Tehát valamit valamiért! Még egyszer sem késtem a bérleti díjjal, az idei évben sem a roncshalmazra fizetettel!
Ha ugye fizetni kell a bérlésért és ugyebár minden év elején az évet előre, akkor ez valamiféle szolgáltatás a pénzemért! Vagy nem?
ha túl sok lenne az elvárásom, akkor elnézést kérek érte!

Nekem amúgy jó lenne az is, beverek két karót a mederbe, kifeszítem közé a csónakot nehogy elvigye a víz szélben, oszt ha kell akkor besétálok érte melles csizmában.
De!
Egyrészt a szabályok szerint tilos a mederbe karót verni és az otthagyni, másrészt a Desedán csak kikötőszámmal ellátott csónakok közlekedhetnek!
Kikötőszámmal! Ahhoz viszont jár egy kikötőhely is! Nemde?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése