Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2016. szeptember 20., kedd

Ne fenyegess!

Azt el kell ismernem, hazánk honvédelmi minisztere egy tehetséges ember. Tegnap, a kijelentésével úgy felszekszuálta bennem az ideget ami eddig keveseknek sikerült. Mint anno Répássy. Kb. az a szint.
Tehetséges no!

"Simicskó: nem védi a hazát, aki nem úgy szavaz, ahogy a kormány elvárja"

Erről beszélek! Ne fenyegessenek, ne sértegessenek tovább! Elég volt!
Ez a gondolat egy nem is igen burkolt "hazaárulózás."
S mivel a honvédelmi miniszter szájából, hát én úgy veszem a katonák felé. feléjük is! Nekem pedig, ilyet ne merészeljen üzenni!
Magasan teszek én rá, hogy ő a honvédelmi miniszter, ehhez nincs joga!
Velem majdnem egyidős, tehát joggal várom el, több esze legyen!

Vele együtt üzenem az egész rohadt kormányzatnak, elég volt a gyűlöletkeltésből. Nincsenek észérveik ennek a kérdésnek a propagálására? Ha észérvek nincsenek
akkor kussoljanak, vagy kérjenek meg szépen. De fenyegetni ne merészeljenek!

Én katona vagyok, leszolgáltam a huszonötöt. Nettó huszonötöt és ezt mindig hozzá
kell tennem miattuk, a lejárató kampányuk a hazugságaik a ferdítéseik miatt amit anno
a fegyveresek ellen elkövettek.

Miniszter Úr!
Ön volt 18 hónapot katona, tehát nem ismeretlen ön előtt, ha azt üzenem: -Katona! Mossa ki a száját!

Katona ... címmel, anno,a jogfosztásunk környékén már írtam néhány sort, gondolatot arról, hogy szolgáltam a hazám.
(álljon itt belőle pár sor, az egész írás pedig ha rákattintasz)

- A negyed század alatt legalább félszáz alkalommal állhattam parancsnokaim elé és mondhattam: -"Hazámat szolgálom"! Mert úgy dolgoztam, úgy tettem a kötelességem, ahogy megkövetelték! Ahogy megkövetelte a haza! Fogadalmat tettem!
Ahogy esküdtem!
És erre most nem lehetek büszke? Nem?
A kurva hétszentségit, hát mire lehetek, ha erre sem? -

Szolgálom most is! Ha kell akkor akár fegyverrel is!
De a szolgálathoz engem nem kell fenyegetni! ... Érthető voltam miniszter úr?

20 megjegyzés:

  1. Szia! Én még honvédként szolgáltam a Magyar Népköztársaságot, és a dolgozó népet. Voltam kiváló, meg élenjáró katona is, és akkor is értelmetlen hülyeségnek tartottam a hadsereget. No nem a haza védelmét, mert az fontos, hanem az akkor huszonéves, elavult technikát, és a nevetséges szövegelést.
    Belül éreztem, hogy a gerillaháborúra nem készítettek fel, ami ér valamit egy megszálló hadsereggel szemben, pénzt nem költöttek a potenciális támadó - értsd NATO - ellen.
    Ha valamit meg kellett volna tanulnunk, az az engedelmesség, és a fölénk rendelt tiszthelyettesi állomány és a tisztek alkoholizmusa miatt tűnt megvalósíthatatlannak.
    Mindent összegezve, a mai fiatalságra is ráférne egy fizikai felkészítés és a harcmodorok felismerésének és elhárításának oktatása.
    A mai reklámország által vetített képekben gondolkodó fiatalság fejével sajnos nem tudom szemlélni a mostani vezetés lózungjait. Nem lenézem a fiatalokat, csak látom, hogy más módon gondolkodnak. Szóval ami fontos, hogy a határainkon beözönlő emberáradatot meg kell állítani, és a törvényeinket betartókról egyezkedhetünk az egyénekkel. Nem a vezetőikkel, nem a nyugati felelősségget tologatókkal. Abdul Jakabbal, és nejével. Ha nincs ujjlenyomat és valós személyi adatok, valamint nem hajlandó megtanulni a nyelvünket, visszafordulhat. Ha nem ide akar érkezni, akkor beadhatja a kérelmét a másik európai országba, de ha nem kívánják befogadni, akkor is fordulhat vissza.
    Hőzöngőkre, ingyenélőkre nincs szükségünk. Munkaerőből is van elég ebben az országban. Eltérően gondolkodókból még túltermelés is van.
    Bogár László is arról beszélt, hogy Mátyás óta már nincs homogén magyarság. Nincs együtt gondolkodás a vezetői körökben. Ennek pedig a legkevésbé sem kedvez a négyévenkénti szabadrablásra kényszerítő választási komédia.
    A kádár rendszer is azért kell annyi nosztalgiát, mert nagyságrendekkel kiszámíthatóbb volt a közeli jövő, mint a mai. Az emberek közti különbség nem volt ekkora. A fáraóhoz könnyebb volt hozzáférni anno, mint ma egy miniszterelnökhöz.
    Ma ez van. Tehát ha egy honvédelmi miniszter ma hülyeségeket beszél, akkor ebből azt kell kivenni, hogy baj van a határainkon, mert széttapossák az állampolgáraink vetését, tönkreteszik a gyümölcsöseit, rettegésben tartják az útvonalukba kerülő települések lakóit, mindenféle élelmet-takarót, egyebet követelnek, miközben köpnek a törvényeinkre, és asszonyokat, gyermekeket tolnak maguk előtt, hogy szánalmat csikarjanak ki a médián keresztül.
    Magyar közmondás, hogy szar van a palacsintában. Nem kellene megennünk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelj!
      Hülye duma, amikor hallom a haza szolgálatát kényszerből kenytelen teljesítő ember ostoba értékelését, általánosításait.
      Történelmi korból kiragadott csak személyes érzelmekre alapuló véleményét feltehetően ismerte a kor hadi technikáját és minden honi eszlözt.
      Ezek az emberek ma értelmiségnek tartják magukat. Szégyen!

      Törlés
    2. Te szerencsétlen névtelenség mögé bújó hülye ! Nem tudod miről beszélsz zagyválsz értelem nélküli történelmi korból kiragadot marhaságokat !Nem kell .hogy írj , da ha ezt teszed legalább annyi gerinced legyen , hogy névveltedd !

      Törlés
    3. Szia Hanczur!
      Vannak apróságok amiben nem értünk egyet. Én is még akkor kezdtem és sorozott katonaként én is voltam élenjáró is, kiváló katona is. Ezért aztán tán nem dicsekvés, ha azt mondom van némi rálátásom. Nem volt az értelmetlen hülyeség. Részeiben nem, bizonyos részeiben igen. Értelmes volt az a része, amikor a katona megkapta az alapkiképzését, majd a szaktechnikait is, átesett legalább egy összekovácsoláson, hadgyakorlaton. Értelmetlen volt utána benntartani és értelmes elfoglaltság híján ostoba melókkal csesztetni. Nem késztették az akkori katonákat gerilla harcra, mert a doktrína támadó harcban gondolkodott. Hogy kik s miként azzal nem untatnék. A fegyelem egy hadsereg állapotában, harckészségében az egyik igen fontos tényező. Valaki egyszer azt mondta "a háborút akkor vesztettük el amikor az első gombot nem varrattuk vissza!" Ez így van, mert arra utal elkezdett a fegyelem bomlani! Az is nagy probléma, hogy általánosítasz te is a hivatásos állomány alkoholizmusát illetően. Nagyon rossz helyen lehettél katona! Én a 25 egyenruhában eltöltött évemet egy helyőrségben, egy laktanya kerítésein belül szolgáltam le, kivéve a tanulmányok, továbbképzések, gyakorlatok. A 25 esztendőre megsaccolni sem merem a velem együtt szolgálók számát, mert jöttek s mentek az emberek. De a zömük egyáltalán nem volt alkoholista, nem volt kicsapongó. Az én parancsnokaim sem, így aztán én sem lettem az. Viszont rengeteg igen nagy tudású vezető keze alatt dolgozhattam. Volt kitől ellesnem, ki a KATONA! Hogy csak egyet említsek Gyuricza Béla vezérezredes. Mindkét oldal elismeri, mint igen magasan képzett vezetőt. A többiektől elnézést kérek, de ha mindenkit felsorolnék kiváló parancsnokokat, vezetőket, tábornokokat, tiszteket, zászlósokat tiszthelyetteseket kikkel volt módom együtt szolgálni, vaskos kötet lenne! Mint mondom, rossz helyen lehettél te katona! A te szakmai tudásoddal, tőlünk igen elégedetten szereltél volna le a rádiólokátoros kiképzés után. Igen, ráférne a mai fiatalokra is. Ez azért némileg ellentmond annak, ahogy leszóltad a hadsereg hivatásos állományát. D e nem csak a fizikai és a harcmodorok, hanem a fegyelem is! Az előző kettőt megfelelő fegyelem híján hamarabb használják fel rosszra, mint jóra. Lásd a küzdősportok művelőit.

      Törlés
    4. Itt folytatom, mert sok volt a karakter.
      Írhattam volna külön bejegyzésként. :)


      A másik téma. A határainkon már rég nem áramlanak be tömegek, megállítottuk őket. Azzal egyetértek, aki itt akar élni, azt lehessen leinformálni és fogadja el az itteni törvényeket. Ez mindenütt elvárás. Aki nem, az hátra arc!
      De nem szabad általánosítani és stigmatizálni mint a mostani kormány. Pláne nem lenne szabad a saját önös politikai érdekeik miatt gyűlöletet szítani, embereket, embercsoportokat, mi több komplett helységeket fenyegetni. A Fidesz érzi, ne volt ez olyan rohadtul jó ötlet ez a népszavazás, mert mi lesz ha nem lesz eredményes? Ezért aztán minden aljas eszközzel az urnák elé akarja kényszeríteni az állampolgárokat.
      Miért nincs meg az igény a magyar állampolgárokban, hogy őt a saját kormánya ne tekintse kiskorúnak, gyagyásnak, alattvalónak, alábbvalónak, miért nincs ez az igény?
      Sajnos nincs elég képzett munkaerő az országban, ebben tévedsz, nézd meg a vállalkozók, gyáriparosok igényeit, a hiányszakmákról szóló statisztikákat. Ne az állami propagandagépezetet. Épp tegnap olvastam, lórúgás szerű béremelésre lenne szükség, a profitigény visszametszésére vállalkozói oldalon és a szakképzés igények szerinti átformálására.
      Az tény, ezeket az igényeket a migránsok nem töltenék fel.
      Sajnos a honvédelmi miniszter nem azért beszél hülyeségeket mert baj van a határon,hanem azért mert ez a kormánya igénye! Nincs jelenleg baj a határainkon. Miközben a kormány és a kormánymédia ezt akarja megetetni, ők maguk is csak napi pár illegális határátlépőről beszélnek akiket el is fognak. Akkor mi ott a baj? Az amit te felvázolsz (letaposás, rettegés .. stb.) az a múlt, az akkor volt amikor a Fidesz szándékkal ráengedte a migráns áradatot az országra, felvitte őket Budapestre. S ugyan minek? Azért, hogy kiváltsa és elültesse az emberekbe azt a félelmet amiről most te is szólsz. Ez egy kezelhető probléma lenne, ha kezelni akarnák! Németországban minden ötödik ember migráns. Az ugye 20 százaléka a lakosságnak. Nálunk, ha megvalósulna a kvóta -de most az is elvetve látszik, akkor is csak 0,01 ezrelék lenne. Mond csak? Miért nem zavarja a magyarokat az a 16 000 felületesen ellenőrzött bevándorló akik bevásárolták maguk a országba a kormány tudtával, kormányközeli embereket gazdagítva? Azokat a kiemelt kamatozású államkötvényeket pár év múltán vissza kell fizetnünk! És nem Habony meg a haverjai fogják visszafizetni akik a hasznát lefölözték. Hanem te, meg én, meg a többi adófizető!
      Még egy adalék. Szíriában megbukott a tűzszünet. A kormányerőket é az ISIs-t lövik az amerikaiak, a nem lőnek épp mellé. A felkelőket és az ISIS-t lövik az oroszok, ha épp nem lőnek mellé. A törökök lövik az ISIS-t és mellesleg bárkit ha kurd gyanús, mert nekik a lényeg, ne lehessen kurd állam. Az ISIS lő mindenkit aki nincs velük, akit nem lő azt demonstratív kivégzi, lefejezi, elégeti, szitává lövi gépágyúval.
      Csak azért fűztem ezt hozzá, mert gy talán elfogadhatóbb ha valaki "maga előtt tolja" a gyerekét miközben onnét el!

      Törlés
    5. Uraim, ez a hangnem eltakarja előlem a lényeget, a z indulatok értelmét.
      Az a történelmi közeg, melyről írtam, nekem a fiatalságom volt. Elvtársnak kellett neveznem azt a tisztelgéskor integető mozdulatot remegő alkoholista törzsőrmestert, később főtörzset, aki aláírását a századnaplóban egy 7 éves gyerek stílusában karcolta alá, és amíg meg nem itta a raktárban a felesét, vagy kétdekását - ezt nem tudom, mert nem voltam benn akkor - egy bővített mondatot nem tudott kinyögni.
      HKSZ alatt a zászlóalj PK kocsi hordta be rekeszekben a sört és pálinkát, mert a benn alvó tisztek reggel nem lettek volna harckészültek.
      A híradós kocsi mázsás csöves rádiókat cipelt, pedig otthon már rég integrált áramkörös készülékeket javítottunk civil életünkben.
      A kiképzéskor az atomvillanás címszó alatt megtanították nekünk, hogy jól nézzük meg, mert soha többé ilyet nem fogunk látni.
      Lövészer címszó alatt kaptunk 10, azaz tíz darab lőszert, és mindezt három vagy négy alkalommal a másfél év alatt.
      Soroljam? Minket, huszonéveseket még lehetett volna formálni, ha lett volna tartása a szervezetnek. Nem volt. Ha elhittük volna, hogy a nyugat olyan borzalmasan népelnyomó, mint amilyennek mondták. De már jártam az NSZK-ban előtte két évvel, és nem láttam ördögöt odakinn.
      Ott is hallottam egy közmondást, hogy "Inkább egy pörsing a tanyámon, mint egy ruszki az anyámon."
      Természetes humorérzékünk hasonló volt, mint Svejké, a derék katonáé. Ha hülyének néznek minket, akkor jogunk van hülyeként viselkedni.
      Ha viszont felfogjuk, mi a veszély, megtaláljuk hozzá a védekezés módját is. Ha buta a parancsnok, akkor megkérjük, vezessen minket, és ha már nics kit, akkor nem nem követjük, ha mégis igaza van, akkor ünnepeljük, hogy túléltük.
      A hőzöngők úgyis elhallgatnak, mikor a megoldást kezébe veszi a szakértő. Ha pedig túl vagyunk a megoldáson, mehet ünnepeltetni magát, csak hagyjon minket békén.

      Törlés
    6. Mondom én, hogy igen randa helyen szolgáltál. :)

      Törlés
  2. Írhatsz neki érveket, szépeket, lesöprik őket, csak tőmondatokból értenek, azaz abból sem. Csak a pofánverésből. (Még az sem biztos.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom hogy lesöprik Barátom! Akkor is megírom, mert makacs ember vagyok és mert aki akarja az tudja meg, nem értek velük egyet. Tudják meg, vannak még akik nem értenek egyet az aljas húzásaikkal és azt ki is merik mondani! Ha majd rám unnak, és nagyon csípem a szemük, akkor bizonyára tesznek rólam és akkor írhatok egy utolsó bejegyzést. ha írhatok!

      Törlés
  3. Én "csak'' sorkatonaként teljesítettem 2 éves szolgálatot a Néphadseregben és egyáltalán nem gondoltam - akkor huszonévesen sem - hogy hiábavaló vagy felesleges volt az ottani tevékenységünk. Úgy fogtam fel, hogy az akkori hidegháborús világpolitikai környezetben magyar életeket és értékeket védünk a 'dolgozó népet' szolgálva. Akkor is, ha az országnak nem önkéntes választása volt a Varsói Szerződés kötelékébe tartozni és én sem önként, dalolva vonultam be két esztendőre.
    Igyekeztem tenni a dolgomat becsülettel.
    Ez a felállás és hozzáállás keleten és nyugaton egyaránt hozzájárult ahhoz, hogy megmaradjon a kialakult egyensúly Európában. És, lám nem is ugrott egymásnak a két rendszer...

    Csak azért merengtem el ezekről a dolgokról, mert általánossá kezd válni azoknak az éveknek és évtizedeknek a semmibevétele, lenéző és fikázó summázása. Pedig ha elnézem az utóbbi 25-26 év politikusait, vagy védelmi minisztereit - elfogadva azt is, hogy anno Czinege Lajos sem volt egy IQ bajnok - vagy a jelenleg regnáló kurzus prominenseit, az "elitet", akkor nem értem, hogy mi a fenére ilyen pofátlanul magabiztosak, fennhéjázók és kioktatóak. Hisz a teljesítményük erre nem predesztinálhatja őket és lássuk be, megfelelő hátszéllel, pártkatonaként, mindenféle szakmai előképzettség nélkül lehet ma is - akár csak a mi fiatal korunkban -bárki mondjuk honvédelmi miniszter (is). Ezért is fogadom már nagyon hosszú ideje kétkedéssel és gyanakvással ezeknek a figuráknak a véleményét és megnyilvánulását...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tessék itt egy másik megítélés, ő meg nem annyira randa helyen.
      Itt szúrom közbe, abban az időben kötelező volt a hivatásos állománynak egyenruhában járni munkába menet és elmenet is. Miután már amúgy is leértékelődött at egyenruhák becse, ez nagy hiba volt. Tudom, én is láttam olyat, amikor hivatásos ivott, sőt lerészegedett. Sajnos ezt többen egyenruhában tették. S ebből általánosítás lett. Pedig anno a katonavárosokban legalább annyi civil is dülöngélt, csak rajtuk nem látszott mifélék. Nem lehetett általánosítani, hogy minden ... inkább nem sértek meg egy foglalkozást sem. Szerintem, arányaiban minden vezetői rétegben körülbelül ugyanannyi az iszákos. Merthogy egy iszákos nemzet vagyunk!

      Törlés
  4. Úgy látom, darázsfészekbe nyúltam, pedig csak egy másik nézőpontból akartam elmondani, hogy nem minden fehér vagy fekete.
    Ha szeretnénk megtartani a nyelvünket és az életmódunkat, akkor tenni kell érte.
    Szerintem mindannyian érezzük, hogy ez a föld a hazánk, és hiba volt a reguláris hadsereget és a határőrséget felszámolni.
    A támadó jellegű hadászat illúzió lenne fegyvergyártás és nyersanyagok nélkül. Az elszakított területeken élők már valószínűleg nálunk magasabb életszínvonalon élnek, ha betagozódtak az újabb határokat megszerző etnikumba.
    Nincs miért a ide kacsingatniuk.
    Ebből kiindulva megpróbálok a lehetőségeimből kihozni mindent, ami nekem és a környezetmnek jó.
    Ha a népvándorlás nekem nem jó, akkor elzárnám az útvonalat.
    Ez megtörtént.
    A betelepített, nemzetiséggé váló tömegek megbontották és szétszabdalták a gazdasági egységét a jóval nagyobb országunknak.
    Ez már történelem, és nem kellene megismételni.
    Józsi, Te is kiálltál a gumiégető ellen, mert környezetszennyező, és több kárt okoz, mint ami hasznot hoz. Vagyis Neked és a környezetednek nem jó.
    Értem én, hogy a gyáriparosok szövetsége képzett munkavállalót akar keleti bérekért. No de jobb lesz nekünk ettől?
    Magyarországnak nincs számmottevő kőolaja. Az itt gyártott gépjárművek zöme elhagyja az országot. Ha jól tudom, a GDP zömét ők termelik.
    A régen tömegközlekedéssel kis távolságokon mozgatott munkaerő jóval kevesebb energiapusztítás árán termelt sokkal több féle terméket.
    Ma a fejlesztések zöme az úthálózat fejlesztésére megy - már ami az országban is marad - de ez is a kereskedelmet - a nem termelő, értéket létrehozó - ágazaot szolgálja.
    Biztos, hogy nekünk erre van a legnagyobb szükségümk?
    Nem ezt érzem.
    A szakértelmet az oktatással újra lehet termelni. Az igényeket jóval nehezebb az agyvetítős világban a valós termeléshez igazítani.
    Márpedig jobb lenne csak addig nyújtózni, ameddig a takarónk ér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így igaz. Az éremnek mindig két oldala van, akkor is, ha az egyik kopottabb.
      Nem arról szóltam, hogy a munkaerőhiányt a piacon szakképzett migránsokkal kell feltölteni. Mellesleg megjegyzem a migránsgyűlölő kormánynak vannak efféle elképzelései a behozott ukrán munkaerővel.
      Pont azt idéztem, lórúgás szerű béremelés kell .... stb.
      Sajnos a jelenlegi oktatásban nem ez a főcsapás iránya, hanem ugyanaz mint Kádár alatt. Az ideológiai nevelés előrébb való.

      Törlés
  5. Gyomorforgató ami nálunk a hadsereg néven futó gyülekezetnél folyik,de hát ahogy mondani szokás a fejétől bűzlik a hal! De mit is várjunk amikor egy paprikajancsi ül a pulpituson aki már minden volt előtte csak akasztott ember nem!És az alatta lévő talpnyalóit is csak az irodai asztalukhoz tízkörömmel való fogása érdekli de az nagyon! Nem véletlen ,hogy ennyi tábornok,főtiszt haspók lehet,hogy még a jenkiknél sincs mint nálunk! De lehet mert a legtöbb csapatnál csak a papíron van feltöltve az állomány tábla csak azért ,hogy megmaradhasson a beosztásuk a " tisztelt uraknak"! Bohóckodás az egész csak sajnos ez is közpénzen!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért legyünk tárgyilagosak, a mostani honvédelmi miniszter nem képzetlen a beosztásához.
      "2009-ben PhD-fokozatot szerzett hadtudományból a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen."

      Törlés
  6. A sok okosnak hitt hozzászólás mellé csak annyit fűznék hozzá, hogy a "NEM" fölött látható karika beikszelése, azt most, ebben a helyzetben a haza védelmének minősül a szavazópolgár részéről (a jelenleg regnáló honvédelmi miniszter véleménye szerint). Erre ti összehordtok itt hetet havat gerillakiképzésről, 30-40 éve berúgott főtörzsőrmesterről meg holmi nem létező miniszteri fenyegetésről! Uraim! Nincs jobb dolgotok? Ikszeljétek be a NEM-et, mert ebben a helyzetben jobb megoldás nincs! Ha meg nem akartok ikszelni, akkor maradjatok otthon (a félhülyék javaslatát követve), bontsatok egy sört és maradjatok csendben! Mindenki jobban jár!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)
      Kár volt elolvasnod! Ugord át nyugodtan, ha Józsinak írok valamit. Ő megértette, hogy nemmel fogok szavazni. Azt is, hogy másképpen gondolkodunk, de van miről beszélgetnünk. Ráadásul a barátainkra tudunk időt szánni.
      Neked tényleg fölösleges rám pazarolni.

      Törlés
    2. Hmm! Voltam bátor s visszaolvastam a saját írásom, vajh jól emlékszem? Jól! Én nem tettem semmiféle javaslatot arra, ki s hogyan ikszeljen s még csak arra sem tettem utalást, hogy a "beszólás" milyen hatással van, elmegyek avagy sem? Ez nekem is magánügyem, meg másoknak is!
      Aki abban a hitben él, hogy a nem az a haza védelmét szolgálja húzza be!
      Az pedig, hogy az írásom kiben miféle emlékeket hoz fel, gondolatokat ébreszt az a hozzászóló joga. Olyannyira így gondolom, hogy nálam a moderálás sincs bekapcsolva és törölni sem szoktam hozzászólást azért mert nem értek vele egyet.
      "holmi nem létező miniszteri fenyegetésről!"
      Ezzel viszont nagyon nem értek egyet!
      Tisztelt kormányfőnk kőkeményen megfenyegette a szocialista vezetésű városokat! Követői által már általában is megfenyegették azon helységeket ahol nem jön ki a nem az általuk elvárt arányban! Megfenyegették a romákat, a segélyelvonással. Akkor ez a kijelentés ugyebár szépen illeszkedik a sorba és bizony fenyegetés!
      Bandi! Dehogynem! Volna jobb dolgom! Csak az volna!
      Meg is ígérem, mihelyt a kormányzati pozícióban lévő elit felhagy a riogatással, fenyegetőzéssel, gyűlöletkeltéssel, a pénzek lenyúlásával, a haverok, családtagok, szeretők javadalmazásával,a jogrend sárba tiprásával, azonnal azzal a jobb dolgokkal fogok foglalkozni és ezt a blogot bezárom!

      Törlés
  7. A rendetlenség változás idején voltam sorkatona...
    Komolyra fordítva..Kezdtem mint Hk tk..utász Pzm..stil ..br80..kezelő..majd megint utász..felsődaru kötöző..voltam összevonáson.vezénylésen..Harcászati bemutatón...Tudomásom volt rengeteg halottról.. Akik nembírták...Akkor nemláttam értelmét...a hk harcban eltöltött ideje.. a dandár eltöltött ideje..A magyar hadsereg össz ideje..
    Igen gerilla harcra lett volna szükség.
    Ha valaki megtámadott volna esélyünk...
    Arra volt jó.hogy megtanultam kiállni a másikért.hogy megtudtam parasztgyerekként.hogy vannak árulók.hogy ne mondj el mindent és amit mondassz azt sem bárkinek..
    Megtanultam .mit jelent az .hogy földim..
    Megtanultam gépet kezelni .takarítani..lopni..áldozatot hozni magamért a másikért...Megtanultam viszonyulni az emberekhez..
    Másfél ev 8 laktanya 2 összevonás 3 vezénylés.. A mai helyzetben ..ami eljut hozzánk..az a médiábol jut el..
    Az olyan mint az időjárás jelentés..
    Van olyan .hogy Emberjogi bíróság..Aki felelős a támadásokért..az erőszakokért..az lehet
    Európában sincs..Nagyon jó döntésnek látom a v4 összefogást.mivel mi semmire sem vagyunk elegen...
    Egy robbantás elég lenne a fövárosban .hogy a határtól vissza vezényeljék az állományt..
    A törvényi háttérre szükség van..
    Függetlenség szerintem nagyon ritkán volt a nép a történelemben..
    Magyarországon Magyarok kellene
    Hogy lakjanak..mellette lehetnének.nemzetiség hűek..
    A valamikori alkotmányban benne volt..
    Magyar az ..aki annak valja magát..........
    A mostani ..rendszert azthittük..nekünk hozzák létre..de kiderült .hogy maguknak...lassan visszajön a jobbagy.majd késöbb a rabszolga...a gyarmatrendszer szerintem .már többé kevésbé.megvan.kicsit még megküzdenek a koloncokért..csak a magyarokon kell még kicsit butítani..agymosni kell őket..akit nemlehet azt elviszi a rák..es a gyógyszerek.
    A határőrizethez..pl miért kell érettségi? Nagyon sok határőr barátom végzett kimagasló szolgálatot ..anno..
    Lehet kuszának tűnik.próbáltam mindenhez hozzá tenni a gondolatom véleményem .élő szóban egyszerűbb lenne...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Attila! lehet kuszának tűnik, de hát nem lehet mindenki született gépíró, én értem!
      Olyannyira értem, hogy azt mondom, figyelmébe ajánlom a betévedőknek, olvassák szép lassan, figyelmesen!
      Józan paraszti ésszel van megírva, s én az efféle írásokat, megnyilvánulásokat így szeretem! :)
      Nagyon köszönöm, hogy itt járt s véleményét, gondolatait letette okulásként.

      Törlés