Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 5., hétfő

AK-47

Ez nem az!
Nem mintha nem tudtam volna képet szerezni, hisz tele vele a világháló, csak épp sajnálom hogy Sümeg neve egy ilyen eseménnyel lett kapcsolatos. Bár ugye a mondás szerint "egyszerű" lélek fellelhető tán mindenütt.
Korunkban, az "egyszerűség" nem csak Sümegen specifikus.
Nem foglalkoznék én az AK-47 felépítésével, műszaki paramétereivel és működésével sem, hisz ezen irodalmak is fellelhetők a világhálón bőséggel.

Amivel most röviden elvolnék, az a híradó egy mondata. Nem szó szerinti idézet, de ilyesformán.
"-A lefoglalt fegyver működőképességét, vagy hogy esetleg hatástalanított, csak szakértő mondhatja ki." .......... Így van!
Eszem ágában nincs vitázni ezzel a bejelentéssel. Csak belegondolok ....

Ha és amennyiben a szóban forgó gépkarabély engedéllyel, szakműhelyben, szakértő kéz által és ezáltal szabályosan lett hatástalanítva, akkor .......... akkor ez kellő szemrevételezéssel, néhány mozdulattal -semmi kapkodás- mintegy harminc másodperc alatt megállapítható.
Persze, persze! Ez csak előzetes szakértői megállapításnak volna mondható.

Ha és amennyiben nem fentebb módon lett hatástalanítva -vagy nem is lett- akkor a szétszerelés, alkatrészek meglétének és épségének szemrevételezése, összeszerelés, működőképesség kipróbálása "hidegen" -semmi kapkodás- akár három percet is rabolhat a szakértő életéből. Fesztelenítve! Bebiztosítva!
Persze, persze! Ez csak előzetes szakértői megállapításnak volna mondható.

Nem akarok én ezzel semmit mondani. Csak úgy mondom. Bizonyára oka van, hogy a hatóság előzetesen nem  mond érdemi dolgot, csak ezt én személy szerint így nem szeretem. Tudom! Az én bajom.
Én jobb szeretném, ha azt mondanák, az előzetes szakértői vizsgálatok megtörténtek, de annak eredményéről a mindenre kiterjedő szakvélemény kimondásáig és a  nyomozás érdekében sem nyilatkozunk.
Vagy valami hasonló. Hogy miért?
Azért, mert abból azt hallanám ki -tán mások is- alapos, esetleg más irányokra kiterjedően is folyik a vizsgálat. Mondjuk azon irányba, használták mostanság a fegyvert? Nem? Ha igen, akkor esetleg hol? És így tovább!
Persze, biztos vagyok én abban -tán mások is-, folynak abba az irányba, meg más irányokba is- vizsgálatok csak annyira nem hallik ki!
Így meg, hogy a fószer szabadlábon lehet, a rendőrség meg hallgat annak okáról is, háát! ...... Még egyesekben -azon felemlegetett tán másokban- megferdülnek  és mindenféle összeesküvés elméletek irányába mennek el a gondolatok!
Jó az nekünk? Jó az bárkinek is?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése