Cím

"Ha sírni látod a bohócot, tudd meg, hogy miattad sír: arcán gördül végig minden, MIT A SZÍVE MÁR NEM BÍR...." /Annalíz küldte/
A képek nem feltétlen illeszthetőek az íráshoz. Vagy igen, vagy csak vannak. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

2011. június 28., kedd

Miért is ...?


"Miért Lettem Bohóc?
Mert egy arrogáns és pökhendi figura -ki mellesleg hazánk miniszterelnöke- burkoltan ezzel illetett. Nem csak engem. Mindenkit, kik szót mertek emelni, vagy nemtetszésük merték nyilvánítani az akarnok módszere, stílusa ellen."

Ráadásul egy arrogáns és pökhendi figura -ki mellesleg államtitkár- huszárnak, "Kádár huszárnak" titulált. Nem csak engem. Mindenkit aki ....
Nem részletezem. Ismert a felszólalása, nem?
Azért annyit kiemelnék -nem szó szerinti idézetként-, hogy ő nem hajlandó elismerni a nyolcvanas években kötött szerződéseket az állammal, mert akkor nem létezett jogállamiság. Puff!
Megmondta. Először is ki ő, hogy megkérdőjelezi, leminősíti és a szemétbe dobja tízezrek, százezrek végzett tevékenységét? Mert ha ezt így gondolja, akkor semmilyen szerződés sem érvényes -lévén nem jogállam- nem csak a rendőröké. Anyuka, apuka hogy van Répássy? De ezt hagyjuk is. Jogi végzettséggel bíró személyről van szó... Jogi!
Én nem mentem anno jogra, mert úgy ítéltem meg, túlságosan erős az nekem. Répássy megnyilatkozásait hallgatva azt kell feltételezzem, neki is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése